Konkurs Irving

Brałam udział w konkursie zorganizowanym przez markę herbat Irving na Durszlaku.
Do boju stanęła Galaretka z herbaty.


W prawdzie konkursu nie wygrałam, ale dostałam nagrodę pocieszenia za uczestnictwo.
I właśnie wczoraj popołudniu przyszła do mnie paczka z zestawem trzech herbat:
1. IRVING WILD STRAWBERRIES WITH VANILLA - POZIOMKOWA Z WANILIĄ
2.IRVING CITRUS GREEN – ZIELONA CYTRUSOWA
3. IRVING RASPBERRY - MALINA.


Wczoraj przetestowałam już wszystkie. Każda była bardzo dobra, aromatyczna.
Ale za najlepszą uważam Citrus Green - zielona cytrusowa.


Gratuluję wszystkim uczestnikom konkursu za mega fajne pomysły!:-)
i
Bardzo dziękuję za herbatki!:)





Komentarze

  1. Do mnie również wczoraj dotarł taki zestaw :) Testować będziemy dziś wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje. Dla mnie też najlepsza byłaby ta herbatka zielona cytrusowa.
    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Ja jestem miłośnikiem herbat, ale zdecydowanie wolę niearomatyzowane. Czyste czarne lub jedyny wyjątek to zielona z kwiatem jaśminu (ale z kwiatem a nie aromatem).
    A do siebie zapraszamw kwestii zabawy, do której Cię wytypowałem :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do siebie na nowego bloga oczywiście
      http://leslie-warszawski.blog.pl/

      Usuń

Prześlij komentarz