Ciasto francuskie z czekoladą

Widziałam je już mnóstwo razy i w końcu zdecydowałam się zrobić. Bardzo łatwe w wykonaniu, wygląda równie efektownie.



Składniki:
opakowanie ciasta francuskiego,
tabliczka czekolady - u mnie z bakaliami,
jajko

Przygotowanie:
Na środek ciasta francuskiego wykładamy całą czekoladę.


 Nacinamy ciasto na ok 2 cm pod kątem do czekolady z obu stron.

 Zawijamy górę i kolejno kawałki ciasta francuskiego - raz z lewej, raz z prawej, aby powstał warkocz.







Smarujemy roztrzepanym jajkiem.

Wkładamy do nagrzanego piekarnika do 200 stopni na około 23-25 minut do zarumienienia.

Najlepiej smakuje jeszcze ciepłe!


Komentarze

  1. proste, banalne i jakie efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki prosty przepis, a ja bym na niego nigdy nie wpadła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to co jeszcze prócz prostoty podoba mi się w tym przepisie to to, że można zmieniać czekolady - mleczna, gorzka, z truskawką etc. i niby ten sam smakołyk - a jednak za każdym razem trochę inny:)

      Usuń
  3. O tak, to zdecydowanie coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale numer, proste, a jaki efekt. Muszę koniecznie zrobić.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz