A po świątecznym obżarstwie... NIE tylko dla dzieci...

Mam nadzieję, że wczorajszy dzień był dla wszystkich udany. Mój z pewnością tak. Mam nadzieję, że już jutro będę mogła podzielić się z Wami fotkami dań jakie były na moim świątecznym stole.
Na dzisiejsze śniadanie proponuję coś nieco lżejszego. Kanapkę z wafla ryżowego.

Składniki:
2 wafle ryżowe
1 jajko
plasterek sera
plasterek ulubionej wędliny
opcjonalnie: sos tatarski, przecier pomidorowy

Przygotowanie:

Jajka gotujemy na twardo.
Ser i wędlinę przekrawamy na pół i układamy na waflach. Jajka kroimy w plastry i również układamy.
Opcjonalnie możemy polać sosem tatarskim i przecierem pomidorowym.

Ja, żeby było ciekawiej ułożyłam "buźkę". Nie tylko dla dzieci musimy robić takie małe zabawne kanapeczki!:)

Smacznego:)




Komentarze

  1. Lenko cudowne są te Twoje buźki z kanapek. Muszę Ci jednak powiedzieć, że ja w tym roku tak bardzo się nie obżarłam, bo już przed tym byłam jakaś nie taka.
    Czekam na Twój świąteczny stół. :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety najadłam się do syta, a nawet trochę bardziej jeśli jest to możliwe...:p

      Usuń
  2. Na waflach ryżowych najbardziej smakuje mi pasta z wędzonej makreli. A propos dzieki że mi przypomniałaś, dawno jej nie robiłam i muszę to nadrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo:) może dasz ją też na bloga na waflach ryżowych:D

      Usuń

Prześlij komentarz