Truskawki z makaronem

Truskaweczki, moje kochane dawno wyczekiwane! W końcu mogłam je zjeść!




Składniki:

opakowanie makaronu ( u mnie wstążki)
kilogram truskawek
4 łyżki śmietany 12%
cukier (wg uznania)

Przygotowanie:

Makaron gotujemy wg instrukcji na opakowaniu (najlepiej al dente).
Truskawki myjemy, kroimy w plastry. Posypujemy cukrem (jeśli są bardzo słodkie jest on zbędny).
Odstawiamy na kilka minut, żeby puściły sok.
Następnie dodajemy śmietanę i mieszamy.
Na talerz nakładamy makaron, a na niego truskaweczki.

Smacznego:)


Komentarze

  1. Ale narobiłaś mi apetytu. :) Poprzednie danie - naleśniki ze szpinakiem także lubię, zrobię jedno i drugie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo prosti, szybko i smacznie ...
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja dawno nie jadłam takiego makaronu, dzięki za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz