Niesamowicie lekkie naleśniki z serem

Lekkie, puszyste i ten serek z środku. Mam na myśli naleśniki. Przepisów jest tyle ile gospodyń domowych. Dzisiejszy przepis znalazłam TUTAJ, ale lekko go oczywiście po swojemu zmodyfikowałam.

Sprawdźcie, czy będą Wam smakowały...?:-)

A Wy może macie jakieś swoje sprawdzone przepisy? Albo jakiś tajemniczy składnik, który zawsze dodajecie? Uchylcie rąbka tajemnicy... :-P


Składniki:

ciasto:

50 g masła
2 szklanki mąki
3 łyżki cukru
łyżeczka cukru waniliowego
łyżeczka proszku do pieczenia
1 1/2 szklanki mleka
pół szklanki śmietany
2 jajka
szczypta soli

nadzienie:
 opakowanie sera białego chudego
łyżka śmietany
3 łyżki cukru
szczypta cynamonu



Przygotowanie:

ciasto:
W jednej misce mieszamy mąkę, cukier, proszek do pieczenia. 
W drugiej roztopione i ostudzone masło (zamiast masła możemy dać również olej, ale ok 20 ml), jajka, mleko, śmietanę i również mieszamy.
Następnie łączymy składniki suche i mokre.
Chochlą, wazówką wylewamy ciasto porcjami na patelnię i smażymy z obu stron na rumiany kolor.

nadzienie:
Do miski wkładamy ser, rozdrabniamy go. Dodajemy śmietanę, cukier, cynamon. Mieszamy.

Na gotowe naleśniki wykładamy ser i zwijamy w rurkę, albo składamy w kopertę lub jak kto woli

Smacznego:)


Przepis dodaję do akcji:





Komentarze

  1. uwielbiam! ta moja mala milosc chyba nigdy mnie nie opusci (;
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chętnie wypróbuję - lubię co jakiś czas poeksperymentować ze "sprawdzonymi" przepisami :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naleśniki z twarogiem, moje najbardziej ulubione!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz