Pozycja obowiązkowa na Wielkanoc

Wielkanoc już w tę niedziele! Nie mogę się doczekać tego co zobaczę na stole! Cały czas o tym myślę. I chociaż bardziej przepadam za Bożym Narodzeniem, to mimo wszystko Wielkanoc również jest dla mnie oczekiwaniem - oczywiście pod względem kulinarnym.

Już wiem, że wykorzystam kilka przepisów z Waszych blogów, chciałabym wszystkie, bo są na prawdę godne uwagi, ale nie mam tyle miejsca ;p
Mam nadzieję, że uda mi się zaraz po świętach wrzucić foto stołu i jadła jakie się na nim znalazło.


A teraz zapraszam na pozycję obowiązkową na wielkanocnym stole.
Będą to jajka faszerowane z chrzanem i serem.
Wczoraj zrobiłam pierwszą przymiarkę do tego jak będą smakowały w niedzielę:-)

Na moim stole zawsze muszą znaleźć się jajka z różnymi farszami, żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie, a także, żeby było kolorowo.

Jajka faszerowane serem i chrzanem

Składniki:

2 jajka
plasterek ulubionego sera żółtego (ja tym razem dałam tylżycki)
łyżeczka chrzanu
łyżeczka majonezu
sól, pieprz, papryczka słodka w proszku


Przygotowanie:

Jajka gotujemy na twardo. Gdy będą gotowe przekrawamy na pół i wyjmujemy żółtko.
Dodajemy pokrojony w drobną kosteczkę ser żółty, łyżeczkę chrzanu i majonezu, malutką szczyptę soli, pieprz i papryczkę.
Rozgniatamy wszystko dokładnie widelcem.
Nakładamy do pozostałych białek jajka.

Smacznego:)



 Przepis dodaję do akcji:


Komentarze

  1. Dokładnie takie same mam w planie zrobić jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych i wesołych świąt Wielkiej Nocy, smacznego jajeczka oraz mokrego lanego poniedziałku, życzę Tobie i bliskim.
    A jajeczka są przepyszne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale narobiłaś mi apetytu. :) Ja nie wyrzucałabym żółtek, bo szkoda, tylko położyłabym farsz na całe połówki jajek. Wesołych Świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam! oj w niedzielę będzie ich dużo na moim talerzu :)

    Wesołych i Smacznych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy jakoś sobie urozmaicają jajeczka, a ja tak bezwstydnie obieram ze skorupki i zajadam bez dodatków. :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz