Jaglanka z malinami

Wiem wiem.... kwiecień to nie sezon na maliny. Ale musiałam - tak pięknie wyglądały i smakują też dobrze ;) 
Dziś na śniadanie polecam pyszną jaglankę ze słodkimi malinami i chrupiącymi płatkami migdałów.

Składniki:
4 łyżki płatków jaglanych,
1/2 szklanki mleka,
łyżka wiórków kokosowych,
łyżka miodu,
kilka malin,
płatki migdałów do posypania.

Przygotowanie:
Płatki zalewamy mlekiem wraz z wiórkami i miodem. Gotujemy na małym ogniu co jakiś czas mieszając przez około 5-7 minut, aż zacznie gęstnieć.
Wykładamy do miseczki, dekorujemy malinami oraz płatkami migdałów.


Komentarze

  1. A ja z innej beczki. Czy masz może przepis na ciasto drożdżowe nadające się na bułeczki z owocami? Mam na myśli wiśnie albo jagody. Ale ciasto koniecznie drożdżowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robiłam jeszcze z owocami. Ale jeśli miałabym robić to zrobiłabym takie ja te w linku poniżej z budyniem- tylko mniej budyniu a na to owoce.
      https://lena-gotuje.blogspot.com/search/label/drożdżówki i pączki?m=0

      Usuń
    2. Dzięki. Nie miałem żadnego przepisu to teraz mam nadmiar... Jak juz coś wybiorę i zrobię to dam znać co mi wyszło.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetny przepis na pyszne śniadanko!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz